De week is weer voorbij, voor mij!!!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu De week is weer voorbij, voor mij!!!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

De week is weer voorbij, voor mij!!!!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

09 December 2004 | Brazilië, Fortaleza

Beste lieve mensen,

Nou eindelijk dan de meiden, JAcobien en Tamara zijn er dan!!!!
Hehe, we hebben ze gisteren opgehaald van het vliegveld en dat was echt leuk!!!! We hadden kadootjes gekocht voor ze, typische brazliaanse koekjes en muskietenspray. Spray die je op je lichaam moet sprayen en dan wordt je niet geprikt, als het goed is??????????!@!!!!!!!!!!!!!!!
We gingen met de combibus naar het vliegveld samen met Dodo, Wilkison en Kid. Dat was lache, want Dodo scheurde mooi hard. We waren een beetje laat!!!ohoh
Toen we op het vliegveld aan kwamen bleek, dat het vliegtuig nog maar net geland was. Mooi konden we nog even wat eten, Tal en ik trakteerden de jongens op een maaltijd bij de Bob´s burger!(soort Mcdonalds)
Nadat we dat op hadden en alle toeristen met braziliaanse vrouwen met verbazing hadden aangekeken, gingen we naar de aankomsthal. Daar hebben we een kwartier a twintig minuten gewacht! En ja hoor, daar kwamen ze dan............bepakt en bezakt!! HAHA
Zo echt tof zeg!!
We zijn naar de auto gegaan en daar alle spul van hun ingeladen!!! Behoorlijk zware tassen, waawschijnlijk door ons. Wij mochten namelijk wat dingen opgeven die wij uit nederland wilden hebben!! Natuurlijk was dat wel wat, haha!!!!!!!
Jacobien had een heerlijke kaas voor me meegenomen voor mij, daar snak ik echt naar. MMMMMMM en wax, haha, een beetje stom.....!!
Maar wax verkopen ze hier niet en mijn haar wordt dan echt heel erg droog.
Dan heb je de echte hemawax nodig, nou ja!!!
En tot onze verassingen hadden ze een telegraafje voor ons meegenomen. MMM die ga ik lekker in het weekend doorspitten.
We gaan dit weekend namelijk naar Canoa Quebrada met de meiden, Jacobien en Tamara. Daar heb ik erg veel zin in!!!! Lijkt me erg gezellig. Walter en zijn fam gaan waarschijnlijk ook mee, dus we gaan met een heel gezelschap!
Ik ben wel toe aan wat ontspanning, want ik ben behoorlijk opgebrand. Nou ja, dat is ook niet zo gek, want we hebben een druk schema!! En ik heb dit liever dan dat ik me verveel!!!!!!!!!JA TOCH??!!! HAHA
Nou ja volgende week ook weer een drukke week, daarna nog een half weekje en dan begint onze vakantie!!! Ideaal!!! Frank komt dan ook, namelijk 19 december, hehehe!!! HAHA, ik kijk er wel naar uit hoor, als ik eerlijk ben!!!!!!!!!!!!
Nou ja dat was het wel weer voor nu!!!
Ik zal van het weekend wel weer wat schrijven.........!!!
Tot later!!
Ate logo!!

XXX Hilda

  • 09 December 2004 - 19:39

    Trees:

    Lekker hé dat het allemaal gelukt is en dan nogwel 3 weken, heerlijk voor jullie.

  • 09 December 2004 - 19:44

    Hans Jr.:

    Ik lees dat je het heel erg naar je zin hebt.
    En ik vond het een mooi verhaal.
    groetjes en kusjes
    Hans

  • 10 December 2004 - 15:13

    Mam,:

    Hai lieve Hillebil,geniet van je vrije weekend met de meiden en nog anderen.Maak het gezellig.Fijn dat we weer konden web-cannen! We zijn weer helemaal bijgepraat. Veel plezier en tot op de computer hopelijk met beeld en geluid!!!!!!!knuffels en xxxxxxxxx van je moeder!

  • 10 December 2004 - 18:42

    Gerhard:

    Heeeee Hillie!,

    Niet te "Hema" wax in je haren wat dan hoor je bij de Jackson Five!

    Groetjes Gerhard.

  • 12 December 2004 - 18:52

    Frieda Enz.:

    Lieve Hilda Nog even dan komt Frank bij je!Fijn voor jou, vooral als je vrienden daar ook familie en/of vrienden hebben uit Nederland. Je hebt het nog steeds naar je zin he?Veel succes verder, we lezen het wel weer!!
    Groeten van ons allen uit Zalk

  • 14 December 2004 - 23:17

    Je Vader En Je Moeder:

    Lieve Hil, Hoe was het weekend? We zijn inmiddels een beetje verslaafd aan je uitgebreide teksten. Dus.... Als je even tijd en gelegenheid hebt..........

  • 15 December 2004 - 19:39

    Gerhard!:

    Heeeee Hillie,

    Waar blijven je verhalen? Wij zijn erg nieuwsgierig in dit koude landje. Verwarm ons met zonnige verhalen!!

    Groeten, Gerhard.

  • 16 December 2004 - 10:08

    Trees:

    Sluiten wij ons bij aan.Het is echt koud hier.
    Of heb je het te druk? Moet Frank volgende week maar veel schrijven.
    Groetjes van ons xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 42154

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: