Uma nova semana!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Uma nova semana!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Uma nova semana!!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

07 December 2004 | Brazilië, Fortaleza

Beste allemaal,

Leuk om te horen dat jullie allemaal een gezellige en leuke sinterklaasavond hebben gehad. Zo die drukte is even voorbij zullen alle juffen wel denken!! HHAHA Onee, nu kerst nog en dan.................vakantie!! Nou dat geld voor mij in ieder geval wel.
Luana en ik hebben onze presentatie voor kerst aardig klaar en hij is erg leuk!! Ik kan nog niet te veel verklappen, aangezien en straks iemand deze kant op komt. NAmelijk jawel frankyboy en die gaat de kerst met Arca ook mee maken, dus het blijft nog even geheim.
Het ziet er allemaal leuk uit en ik kan verklappen dat er gezongen wordt in het engels en portugees!!HAHA
Ik kom net bij Arca vandaan, daar ben ik druk bezig geweest! Vanaochtend ben ik weer naar de voetbalschool gegaan en dat was erg leuk!! Nog wat oefeningen gedaan met de keepers en meegedaan met een andere groep!! Erg leuk om zo de dinsdagochtend even mee te maken!!
Toen kwam ik bij Arca, daar was Luana en ze had allemaal knutselspullen bij zich. Werk aan de winkel, voor kerst hebben wat decoratie gemaakt. Wel apart hoor een kerstboom maken en dan je helemaal rot zweten en de zon voelt branden!!HAHA

Oja ik vergeet het helemaal!! De ouders van Walter zijn hier en zijn broer, als verassing!!! Nou echt te cool gewoon!!!!HAHA
Tal en ik hebben zijn ouders ook ontmoet, want die gingen maandag ochtend mee naar de briefing van de toersiten!! Erg aardig zijn zijn ouders en broer, als het goed is gaan ze vanavond mee naar het voetballen!
We gaan vanavond weer voetballen met de toeristen tegen de jongens van de voetbalschool erg leuk. Vanmiddag even lekker niks.........mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Gisterenavond na het werken in de wijk, gingen we met een groepje naar het huis van Christiana. Dat is het huis waar jacobien en tamara komen te wonen, erg leuk en mooi!!! Ehct gezellig, de moeder van Christiana is erg leuk en ze heeft ook nog 2 zussen!! Een tweeling, maar het huis ziet er verder keurig uit. De moeder heeft voor het huis een winkeltje en een leuk terasje! Verder meiden laat het lekker op je af komen en het komt wel goed. Natuurlijk is het reuze spannend, lijkt mij ook en ik ben erg blij voor jullie!!! Een goede reis en ik zie jullie morgen!! Tal en ik gaan de meiden ook ontvangen op het vliegveld!
Gezeliieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

nou verder gaat eigenlijk alles goed!!! Ik heb het naar mijn zin hier in Brazilie. Ik kan echt genieten als ik in de bus zit en wat rond rijd door de stad!!! Onwijs leuk en elke keer zie je weer nieuwe dingen! Ik kan het goed vinden hier met de mensen, echt lachen!! Af en toe heb ik hele gesprekken met mensen in de bus, over van alles en nog wat. Dat is wat ik vind ik erg leuk, ze hebben interesse, zijn studenten tot en met oudere vrouwen!!! HAHA
Nou jullie horen snel weer van mij, bedankt voor al jullie reacties!!!
Ate logo!!!!!!!!

XXXXXXXX Hilliebil

  • 07 December 2004 - 17:43

    Je Frankie:

    Ik kom er aan!!!!!!

  • 08 December 2004 - 10:00

    Sonja:

    He Hil, wat leuk om je op de chat te zien! Echt heel erg echt en dichtbij!
    genietse!

  • 09 December 2004 - 11:37

    Laura:

    jemig wat maak je een hoop mee, erg leuk om te lezen. Have Fun!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 42236

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: