Sorry,sorry......Het heeft even geduurd!!!!!!!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Sorry,sorry......Het heeft even geduurd!!!!!!!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Sorry,sorry......Het heeft even geduurd!!!!!!!!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

16 December 2004 | Brazilië, Fortaleza

Dag lieve geduldige mensen,

Daar ben ik dan eindelijk weer met een heel verhaal en dat is maar goed ook!!!!!!!!! Want volgens mij heb ik jullie geduld meer dan genoeg op de proef gesteld, ohoh!!
Ik heb het erg druk gehad, tja ik moet toch een excus hebben!!
Nou zoals jullie al wisten zijn we afgelopen weekend naar Canoa Quebrada geweest en het was echt bere gezellig. De ouders en broer van Walter gingen ook mee, dan Jacobien, Tamara, Taly, Walter en ik nog!!!! Een heel nederlands clubje....HAHA
We gingen met de bus op vrijdag ochtend vroeg weg, heerlijk om even uit de stad te ontsnappen. Ik moet zeggen dat ik vorige week echt wel kapot was hoor van alles, ik bedoel moe en echt ´op´!!!
Ons verblijf was in een pousada, dat is even wat vrijer dan in een hotel!! Hier hadden we namelijk ons eigen huisje, erg gezellig en leuk. echt het is daar the place to be!!!!!!!! Wat een zalig en rustig bestaan daar, heerlijk, daar was ik echt even aan toe.
We hebben daar heerlijk aan het strand gelegen en in de zee gezwommen.....ideaal! Echt zo gezellie!!
Ik ben daar helemaal even tot rust gekomen.
Het doet me goed om af en toe uit die drukke stad weg te gaan. Want dat is oook echt zo het is zo´n drukke stad en alles gaat maar door. Ik kan me niet heel erg goed ontspannen hier, maar jah!!!!!!!!!
Dan heb ik het er ook echt wel voorover om daar dan even voor te reizen.
We hebben ook nog een buggytour gedaan met zijn vijfen op zondagochtend.......!!!!!!!WHoohh echt helemaal te gek,, echt te super!!
De buggy bestuurder, volgens mij pedro of zoiets. Die vertelde ons echt van alles en nam uitgebreid de tijd om met ons langs de kust te rijden en dat was echt heel moooi!!
Ik ben blij dat we dat hebben gedaan, bovendien was het nog gezellig ook!
We hebben er echt een geslaagd weekend van gemaakt, heerlijk!!!!!!!!BEdankt allemaal!!
HAHA

Tja en dan kom je zondagavond laat thuis en dan begint het gewone weekje weer. Nou nee hoor zo is het ook niet, maar het begint wel allemaal wat te wennen! Je hebt je vaste werkdagen en dergelijke, dus het was maandag ochtend weer tijd voor de toeristen!!
AHAHA in de middag werd het weer tijd voor ons lesgeven in de wijk!! Het was erg leuk en druk ook wel hoor!!! De kids waren die middag erg druk, maar het was wel weer leerzaam. Ik heb zelf ook nog lesgegeven natuurlijk en dat ging echt oke.
In de avond kwam Julie hier aan in Fortaleza, zij komt hier het toeristenprogramma aanpakken!!!Erg leuk en leuke dame!!!!!!!!!!!
Dinsdagochtend even vrij genomen, zodat ik even het een en ander voor mijn studie in Nl kon doen. Tja, als ik wil afstuderen eind van het jaar, moet ik daar ook actief in blijven.HAHAHAHA
Dus even wezen tikken achter de computer enzo...........
Dinsdagavond hadden we het toeristen programma! HEt voetbal avondje was er weer, echt heerlijk!!! HAHA nou wel druk om alles te regelen. Ik moet om 6 uur de toeristen dan ophalen bij de beira mar en dan naar het veld brengen, met de combibus. Het waren dit keer veel toeristen, meer dan verwacht eigenlijk. Er waren wat mensen die andere toeristen enthousiast hadden gemaakt. Altijd leuk, maar dat moet wel passen in de combi. Gelukkig was er nog een combibus van een gezin die meeging, dus daar konden ook nog wat mensen mee.EEEEEEENN GAAAAAAAANNN MAAAAAAAAARR!!!
RIjden met spitsuur door de stad is dan ook wel druk en dan nog een busje achter je aan...!! DIe moest ik de hele tijd in de gaten houden..!!drukdruk
TOen heb ik d wedstrijd gefloten en daarna een praatje voor de toeristen gehouden. Ik heb ze verteld wat Arca dan allemaal doet en wat hun missie is etc.
Het was echt supergezellig en jawel de nederlanders hadden de wedsstrijd gewonnen. TAco, man van autoverhuur die ook bij de briefing zit, deed ook erg gezellig mee!!
Ernst-Jan een werknemer van Qinternational, die zijn famailie was er ook!! Zijn broertjes en zusjes deden mee!!
Zo was het een heel erg leuk met elkaar!!
Na de wedstrijd had ik ze weggebracht en dat ging allemaal prima, weer naar de beira mar!!
Op de terug weg aangehouden door de politie,BALEN!!!!!!!!
Ik deed net of ik geen portugees kon. Ik was er namelijk achtergekomen dat mijn rijbewijs nog bij ARCA lag en daar krijg je hier een hele hoge boete op!¨$¨#&¨#&¨#
Ik deed dus net of ik stom was, gelukkig had ik de autopapieren wel bij me,pfffff!
De vrouw die keek ernaar en vroeg toen om mijn rijbewijs, nogmaals.Ik deed net of k haar nog niet begreep, toen heb ik mijn creditkaart gepakt en liet die zien.
Ze bekeek die even goed en ik zei hollanda, hollanda, en toen vond ze het wel goed. Ik mocht gelukkig door rijden!!!!!!!PPPPPFFFFF
Dat is dan even spannend, nou ik kneep hem dus echt wel op de stoel!! Ik was ook alleen en ik had zoiets van SHIT!!
MAar ja gelukkig is het dan weergoed afgelopen, haha!!
G
gisteren weer de hele dag gewerkt. Ik vind dat erg leuk en heb er veel plezier in...Q!!!
We ijn druk bezig met de kids voor kerst!! Zingen en kleurplaten kleuren etc etc...
Erg leuk, maar ook wel vermoeiend hoor!! HAHA
Nou vandaag weer naar de toeristen geweest!! HEt was weer geweldig, nou ik blij dat we daar straks even van af zijn.
Morgen nog portugese les en bricando na rua!!! Z
En dan is de week al weer voorbij!!!

Zo dat was het wel weer!!!Ik ben weer uitgesproken!!
Dikke kus en groetjes hilda

  • 16 December 2004 - 17:55

    Je Vader.:

    $¨#&¨#&¨# is inderdaad wel heel erg veel geld voor het niet bij je hebben van een rijbewijs.
    Fijn weer even wat te hebben gehoord en gelezen. De tijd gaat hard. Je hebt de helft van de tijd er al weer opzitten.

  • 16 December 2004 - 18:53

    Mam,:

    Hai lieve slimme,onnozele,
    domme ,veel -te-hard-rijdende dochter!Daar ging je weer door het oog van de financiele naald! Pas jij wel een beetje op met dat gescheur door de stad! Koop je leuke kadootjes voor de kids???????/ Let ook een beetje op je rust!Allemaal adviezen, maar je kijkt maar.Daag lieve HILLEBIL XXXXXXXXEen knuffels van je moeder!!!

  • 16 December 2004 - 21:03

    Joost:

    ZO! ik ben eindelijk begonnen met je verhaaltjes. Net fftjes alles van december gelezen. Hij staat nu in mn favorieten. Echt tof wat je allemaal meemaakt!

    groetjes!

  • 16 December 2004 - 21:09

    Trees:

    Fijn weer wat van je te lezen.En nu maar hopen dat die zoon van ons je straks nog wat rust geeft. Daar kroop je echt door het oog van de naald hé, volgende keer vergeet je hem vast niet meer.En pas je ook een beetje op je zelf xxxxx van ons allen.

  • 16 December 2004 - 21:30

    Gerhard:

    Heeeee zus!,

    Laat je niet gek maken door die Policia! Obregado denaja Fortaleza!! Fitness Frankie komt dit weekend naar je toe laat hem even alle kanten van Cumbuco zien inclusief de duinen en banana lake.

    Adios en tot snel.

    groet,
    Gerhard.

  • 17 December 2004 - 11:07

    Atie En Bert Visser:

    Hilda, met veel genoegen lezen we de verhalen.
    We wensen je gezellige kerstdagen en een goed 2005 toe. Veel plezier met Frank.

  • 17 December 2004 - 14:30

    Sonja:

    Hai Hil, wat een mooie foto's weer! Veel plezier met Frank!!

  • 17 December 2004 - 19:37

    Frankie:

    Hilda, je bent daar een echte allochtoon geworden. Een beetje de taal opeens niet meer kunnen spreken! Het moet niet gekker worden, maar ik hou evengoed van je!

    xXXx

  • 17 December 2004 - 19:45

    Frank:

    Naast tallyz.waarbenjij.nu kunnen jullie de verhalen van hilda's reisgenoten lezen op tamaraz.waarbenjij.nu en jaccie.waarbenjij.nu

  • 18 December 2004 - 13:06

    Gerhard:

    Frank,

    Even de laatste weersverwachting voor jou in Fortaleza morgen:

    Zware windstoten, harde en zware regenval, lichtelijke aardverschuivingen, bovenmatige vloedgolven vanuit het noorden. Weinig verandering in de aankomende drie weken verwacht.

    Nederland: Veel zon, plaatselijk heel af en toe een klein buitje. Uitzonderlijk warm voor de kerstperiode.

    Goh wat rot Frank!

    Gerhard.

  • 18 December 2004 - 16:05

    Frieda En Fam.:

    lieve Hilda
    Zo dat was wel spannend om te lezen, maar vooral om mee te maken.
    Fijn ,dat Frank nu onderweg is je zult wel popelen!
    Als ik je foto's zie is het daar wel geweldig mooi! Ik hoop, dat je dit ook aan je moeder kan laten zien (in het echt natuurlijk!)Ik wens je een fijne kersttijd toe.Geniet van je tijd met Frank.We lezen het wel weer.
    Groeten van ons uit Zalk

  • 19 December 2004 - 13:24

    Trees:

    Veel plezier met je Frankie het vliegtuig is vertrokken.Fijne dagen.

  • 19 December 2004 - 16:50

    Vader Van Natascha:

    Frank is om 13uur 50 van Schiphol vertrokken Nederlandse tijd.Ik vind het geweldig wat jij voor die kinderen doet Wij wensen jou fijne kerstdagen en een geweldig
    2005 toe. Jannie en Han.

  • 20 December 2004 - 10:23

    Marieke:

    Hee Hilla (en Frankie)

    Alles nog goed met je Hil?! nog een paar daagjes en dan is het alweer kerst! Maar goed, je bent vast wel aan een paar daagjes relaxen met je vriendje toe haha! Frank, goede reis gehad? Nou, geniet maar lekker met zijn tweetjes. kussies marieke

  • 20 December 2004 - 14:54

    Natas:

    Hai Hil!!!!
    Het heeft even geduurd maar hier ben ik weer. Ik heb weer vol bewondering je verhaal gelezen. Ik wilde je eigenlijk vragen om goed op Frank te passen maar nu ik je verhaal heb gelezen wil ik dit ook aan Frank vragen. Nee, zonder gekheid. Geniet ervan met z'n tweetjes en heel veel liefs uit het koude kikkerland.

  • 20 December 2004 - 20:26

    Gerhard:

    Heeeee Hil en Frank,

    Waar zijn jullie????
    We willen verhalen.......

    Groet, Gerhard.

  • 20 December 2004 - 20:28

    Trees:

    Net een mail van Frank gehad,hij is goed aangekomen en zit op de arca

  • 21 December 2004 - 14:34

    Frank:

    Ik heb maar een website geopend: frankz.waarbenjij.nu

  • 22 December 2004 - 09:10

    Wallie:

    Hier is ie dan uit het ongeveer 32 graden koudere nederland het is hier echt ook weer wennen. Heb een goeie vlucht gehad en lande om 9:30 uur op schiphol waar mijn meisie al op me zat te wachten. Nou hou me een beetje op de hoogte hier en dan kan ik even reageren meiden maak er wat van groetjes Walter en Hil lekker denk dat die vent van je er is???

  • 22 December 2004 - 20:46

    Gerhard:

    Heeeeeeeeee Hil,

    Wanneer komt je update????

  • 23 December 2004 - 00:22

    Mario:

    Hey hil

    Het klinkt allemaal heel erg lekker hil het is hier koud en eht vriest.
    tot zo

    P.S kan jij het mailtje van pap beantwoorden en alles?

  • 23 December 2004 - 10:26

    Annemargreet:

    Ik geniet van je verhalen. Een heel prettige tijd gewenst met Frank en ... take care!

  • 26 December 2004 - 08:06

    Gerhard:

    Heeeee Hillie en Frank,

    Ook voor jullie een VROLIJK KERSTFEEST in het warme Brazilie. Hopen snel weer verhalen te kunnen lezen via de website!!

    Groeten,
    Gerhard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 42224

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: