ai - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu ai - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

ai

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

20 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Beste lieve mensen,

Nou nou de afgelopen dagen weer veel meegemaakt!! Wat dan wat!!!
Oke ik vertel het wel even!
Nou zondag kon ik dan eindelijk gerhard en natasha ontmoeten op praia de fortura!! Dat was erg leuk, ik had er ook erg naar uit gekeken.
Die vaond oioioioi ging het helemaal mis, ik wou gaan slapen en..........!
Op het moment dat ik ging liggen werd ik me toch een potje misselijk. Nou ik kan je vertellen ik ben de hele nacht onderweg geweest!!!
De volgende dag, zonder een oog dicht te hebben gedaan, ben ik toch maar meegegaan naar het toeristen gebeuren! Dat vond ik nogal sneu voor Tally om haar alleen te laten gaan. Had ik het maar niet gedaan, want ik werd daar nog zieker en voelde me nog beroerder!
Gelukkig waren gerhard en natasha op het strand dat vond ik wel gerust stellend...
Ik ben daarna met Onno en Tally naar huis gegaan en zij hebben mij thuis gebracht.
thuis ben ik gelijk op bed gaan liggen en heb nog wat water gedronken, om toch wat vocht binnen te krijgen en ben daarna gaan slapen. Ik werd om 17.05 ongeveer wakker met koorst en had het ja ja in dit warme land bok koud!!!
Nou dan weet je het wel, griep aanval bleek het te zijn. Nou heel arca werd door Luana en haar zus opgebeld,uit bezorgdheid wat moeten we doen???
Nou ik kreeg gelijk een middel wat de koorst deed zakken en daarna heb ik eigenlijk wel een goede nacht gehad. Ik heb die dag verder niks gegeten. De volgende dag voelde ik me al weer een stuk beter en ben ik met een waterbuik in de middag op pad gegaan. In de ochtend een beetje rustig aan en daarna even uit dat huisje!!!
Ik had ´s middags portugese les, dat hebben we nu nog maar 2 keer in de week!!!
En in de avond was het voetballen van nederlandse toersisten tegen jongens van de voetbalschool. Daar wou ik bij zijn, want ger en natas kwamen ook!!
Ik moest de wedstrijd fluiten, was eerst niet de bedoeling, maar een beetje miscommunicatie(op zijn braziliaans).
Maar goed, het was echt gaaf op een voetbalveldje tussen de huizen!!!
Na twee keer 25 min zijn we daar even gaan zitten en hebben even wat gepraat over het project en de voetbal!!!
Ik heb erg genoten en volgens mij de toeristen ook.
Daarna ging iedereen naar huis met de taxi!!
Wat was dat leuk,;;;;;
Vandaag gaan natas en ger mee naar de sloppenwijken.. ik ben benieuwd!!
Ik zal het jullie laten weten!!
Bedankyt voor de reacties dikke kus hilda

  • 20 Oktober 2004 - 16:09

    Je Vader:

    Fijn dat je mensen om je heen hebt, die voor je zorgen als je ziek bent. Eigenlijk de taak van ons en Frank, maar wij zijn op grote afstand. Van Gerharden Natascha en via de chat hoorden wij al, dat het weer beter gaat. We kennen je als een bikkel dochter, maar pas wel een beetje op jezelf. We genieten van je verhalen!!!

  • 20 Oktober 2004 - 16:18

    Mam:

    Lieve Hillebil, ik ben blij dat het weer goed met je gaat.Je weet alle adviezen natuurlijk wel,wat eten en drinken betreft! Hiervoor hoef ik je niet te waarschuwen. Fijn dat je weer op de been bent en fijn dat Ger en Natas er zijn! Zij vinden wat je doet erg indrukwekkend . We zullen alle verhalen wel weer " horen"
    Dag leive Hil!!!!!!!!!

  • 20 Oktober 2004 - 16:32

    Hilda:

    hai xxxx aan mijn lieve ouders

  • 20 Oktober 2004 - 22:39

    Je Dokter:

    Hoi schat, fijn dat het beter gaat! Ik zal maandag wel wat fotos uit brasil hier op plaatsen!!!! X

  • 21 Oktober 2004 - 07:28

    Trees.:

    Lekker dat het weer wat beter gaat en fijn dat er zoveel liefdevolle verzorging was.De aanwezigheid van broer en schoonzus is dan toch wel heerlijk. En lekker weer even op het voetbalveld gestaan. We genieten van je belevenissen.Groetjes van uit een stormachtig Holland.

  • 22 Oktober 2004 - 09:24

    Es:

    Echt leuk om je verhalen te lezen!

  • 22 Oktober 2004 - 11:13

    Fam. Hamstra:

    We volgen met belangstelling je belevenissen. Leuke indrukwekkende verhalen!

  • 23 Oktober 2004 - 23:05

    Natascha En Gerhard.:

    Hoi Hil!,

    Hier even een berichtje vanaf het vliegveld van Sao Paulo. We zijn net aangekomen! Vanacht vertrekt onze vlucht richting Parijs en dan door naar Amsterdam. We hebben genoten van de week samen met jou! En nogmaal diep respect voor jou en Tally! Maak er wat moois van aankomende maanden en we laten even weten als we in Nederland zijn.

    Groetjes Natascha en Gerhard.

  • 24 Oktober 2004 - 21:10

    Marchien Moeder Van Tally:

    Hallo Hilda
    Leuk dat wij ook jouw site hebben ontdekt. Gehoord van Tally dat je ziek was en nu gelukkig weer beter bent.
    Mooi dat er nog een bron is voor nieuws. Heel veel sterkte daar.
    Groet Marchien

  • 24 Oktober 2004 - 23:18

    Mam:

    Hoi lieve Hillebil,
    Gerhard en Natascha zijn weer veilig thuis. Wat een verhalen! Ze hebben erg veel bewondering voor Tally en jou , hoe jullie daar bezig zijn . Hoe jullie daar met de kinderen omgaan!We hebben de foto"s gezien en Marius gaat ze op internet zetten.Nu lieve schat tot chattens enz.....Dikke knuffel en xxxxxxxxxxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 42255

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: