meer indrukken... - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu meer indrukken... - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

meer indrukken...

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Hilda

25 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Voor meer indrukken van Fortaleza en de meiden kijk ook op:
www.tallyz.waarbenjij.nu
www.gerhardos.waarbenjij.nu (hilda's broer)

• 24 Oktober 2004 - 23:42

Mam:

Hoi lieve Hillebil,
    Gerhard en Natascha zijn weer veilig thuis. Wat een verhalen! Ze hebben erg veel bewondering voor Tally en jou , hoe jullie daar bezig zijn . Hoe jullie daar met de kinderen omgaan!We hebben de foto"s gezien en Marius gaat ze op internet zetten.Nu lieve schat tot chattens enz.....Dikke knuffel en xxxxxxxxxxx!

• 24 Oktober 2004 - 23:57

Natascha En Gerhard:

Heeeeeee lieve Hil,

Tudo Beim!

Wij zijn weer veilig thuis! Het was een lange maar dan ook lange vlucht. We hebben er meer dan 26 uur over gevlogen. We hebben zo ontzettend genoten van onze rondreis en het weekje Fortaleza! We hebben de foto's thuis al laten zien en hopen deze morgen ook aan Frank te kunnen laten zien. Hij was helaas aan het werk vanavond. Groeten ook aan Tally. En nogmaals we hebben diepe bewondering en respect voor jullie. Wij denken nog even terug aan Cumbuco Paradise!

Ciao!

• 25 Oktober 2004 - 09:52

Trees.:

Frank vanmorgen even gesproken voor hij begon te werken.Was laat geworden gisteravond,daarom had hij Gerhard en Natasja nog niet gesproken.Vanavond komt hij eten dan horen we wel wat meer.Was ook heel nieuwgierig natuurlijk naar alle verhalen en foto's.We genieten erg van jullie verhalen en wat doen jullie het daar goed. Ga zo door we zijn allemaal reuze trots op jullie.

• 25 Oktober 2004 - 14:22

Mam,:

Hoi Hillebil,
    Ik heb begrepen dat Luana vandaag jarig is.Wil je haar namens ons feliciteren? Jullie gaan haar trakteren op een etentje, wat een goed idee.Maak het maar gezellig met elkaar! Schrijf je weer eens een verslag voor je supporters? Want wij zijn er een beetje verslaafd aan geraakt! Lieve Hil een fijne dag toegewenst met de anderen.
    Veel liefs enxxxxxxxxx!