maandag - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu maandag - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

maandag

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

11 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Dag allemaal,

Vandaag een nieuwe week dat betekent dat ik alweer een week in brazilie zit! Vandaag mijn eerste contact met mijn werk hier in brazilie! NAmelijk het toeristische aspect. Wij moeten elke maandag en woensdag een ´praatje houden voor nederlandse toeristen over het project in de sloppenwijken. Vandaag gingen we daar dus even een kijkje nemen, om even te zien hoe dat allemaal gaat. Erg leuk, maar het nederlandse publiek is erg verschillend. Er zijn namelijk jonge mannen bij, die eigenlijk alleen voor feesten en vrouwen komen en oudere mensen die zowel feest en cultuur willen. LAche komt net een kar vol mensen langs met echt knal harde muziek, dat je alles van je lichaam mee voelt trillen. Dit even tussen door.
Morgen ga ik voor het eerst de sloppenwijk in, want het is hier een soort childerenday morgen. Een dag speciaal voor de kinderen, dus er zijn allemaal feestactiviteiten voor de kinderen.
Nu zometeen nog ff naar het strand praia du forturo, ff ontspannen en lekker eten. Daarna portugese les en dan sporten en dan............! Oja feestje bij de piratenbar! Dat schijnt echt de bom te zijn. Nou jullie horen het wel!!

XXX hil

• 11 Oktober 2004 - 18:50

Tamara:

Hey Hilda!!

Leuk dat je ook n site hebt! Zet er maar snel leuke foto's van Fortaleza op, kan ik vast een beetje genieten vanuit hier...

• 12 Oktober 2004 - 09:45

Suzanne:

He Hilda

wat heb jij al veel mee gemaakt zeg daar !
    ik vind deze site echt vet gaaf !!!! Hakan moet dit zeker zin!!!:-) en ik hoop veel mooie foto's dat kan ook niet anders !

• 12 Oktober 2004 - 15:33

Auke:

He Hil, hier een berichtje uit het Paleis.
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Hier in Nl. ook alles goed. Heb je ook een algemene mail? Of zet je al de berichten op de website? Groetjes, je broer. We mailen.