telefoon mobiel] - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu telefoon mobiel] - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

telefoon mobiel]

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

10 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

hai

je kunt me ook sms en naar dit nummer 96077872 met het landnummer van brazilie er nog voor!!!

• 11 Oktober 2004 - 10:43

Marcella:

Hey Hillie!!

Leuk om je belevenissen te lezen!!!
    Heel veel plezier daar!!!!

xxx Marcella

• 11 Oktober 2004 - 11:12

Debbie:

Hoi hil! leuk dat we al je dingetjes heir kunnen lezen,...doe rustig aan,..! grtz deb

• 11 Oktober 2004 - 11:30

Jorne:

Hoi Hil

Bedankt voor je leuke mailtje. En nog heel veel plezier!!!!!!

-xxx- Jorne

• 11 Oktober 2004 - 14:01

Je Moeder.:

Hoi Hillebil,
    We hebben vaak contact met jou via andere lijntjes, zoals telefoon, sms,niet te vergeten de webcam.Toch wil ik ook nog reageren op je mooie web-site! Gezellig , al die reacties voor jou. Ik ben erg blij dat het goed met je gaat. Zondag was je niet lekker, maar dat gaat over!!!!!! Vandaag ga je net als Tally met het project beginnen. Spannend joh! Je had er erg veel zin in, ik ben benieuwd! Je hebt al ervaring opgedaan in de Pijp in Amsterdam.Het gaat nu ook lukken, vast en zeker.Met Gerhard en Natascha hebben we ook regelmatig contact en met hen gaat het ook goed.Zij zitten op dit moment in het Braziliaanse luchtruim om hun Braziliaans avontuur voortezetten en nog wel op de grens met Argentinie.(geen trema te vinden] Over een korte tijd komen ze bij jou in Fortaleza.Ze kijken er nu al naar uit. Nu Hillebil we horen weer van elkaar en werkze!!!!!! Je moeder is lekker vrij!(ADV) Heerlijk!!!!!!!Ook nog de groeten van Oma. Denk je aan haar verjaardag????
    Daaaaaag Hil!!!!!

• 11 Oktober 2004 - 14:15

Sonja:

Hil, wat gaaf om je verhalen te lezen, echt super!
    Geniet van je tijd! En vooral van de zon, hier wordt het fripsss..
    kus sonja

• 11 Oktober 2004 - 14:16

Sonja:

Hil, wat gaaf om je verhalen te lezen, echt super!
    Geniet van je tijd! En vooral van de zon, hier wordt het fripsss..
    kus sonja