Welkom op mijn site in het nieuwe jaar!!HAHA - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Welkom op mijn site in het nieuwe jaar!!HAHA - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn site in het nieuwe jaar!!HAHA

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

03 Januari 2005 | Brazilië, Brasilia

Beste Allemaal,

Jaja, het is weer zover, de vakantie is voorbij. Er is weer werk aan de winkel!
Na een heerlijke tijd met Tamara, Jacobien, Tally en Frank op de mooie plekken in Brazil, tijd voor weer wat werk!!! Het is wel weer even wennen om aan het werk te gaan, maar ook wel gezellig! Deze week heb ik helaas nog wat vrij en dat komt mij wel goed uit!! Frank is hier nog een weekje, dat is erg gezellie!!! Deze week is het de tijd van de jaarplanning bij ARCA!!!

We hebben nog wat dingen op het programma in Fortaleza zelf. Nog wat leuk dingen bekijken en zo. Erg leuk en we hebben het hier in Brazilie erg tof samen!! Het is fijn dat ik deze dingen ook samen met frank mee kan maken.

Het is alweer bijna gedaan, de tijd vliegt om. echt te gek voor woorden he, maar echt nog maar drie weekjes werken. En dat met deze week meegerekend. Nou ja, daarna nog een mooie trip naar Salvador haha, leuk!!!

En ja voor Esther is het ook bijna zover die gaat 10 januari naar Curaçao!!! Dan komt Frank aan he, toevallig!! MAar zij gaat daar haar stage lopen, erg spannend!! Ik wil haar laten weten dat ik met haar mee leef!!!!!!!!!

Tja, wel gek over een dik een maand ben ik alweer op nederlandse bodem. Ik vind het leuk om weer naar huis te gaan, maar ik vond het hier ook echt geweldig. en ik weet zeker dat ik die mensen hier ga missen, die lieve en gastvrije mensen!!!!
Zo nou ik ga nu zo stoppen, want ik ga naar een bespreking van ARCA!!!!

XXXXXXXXXhilda

  • 03 Januari 2005 - 18:23

    Kim:

    He hillie!
    Denk probeer maar weer eens een berichtje achter te laten.. Heb t al vaker geprobeerd, maar lukte het niet, ben een beetje een compu-nerd..
    In elk geval een heel gelukkig nieuwjaar!!! Lees uit je berichtjes dat je het top naar je zin hebt! Tof dat Frank er is, moet wel fijn zijn! Hier druk met school, tentamen anatomie en peda etc. :( maar ja. Las dat je al snel terugkomt dus tot gauw!!!
    Dikke kus, Kim

  • 03 Januari 2005 - 18:29

    Kim:

    het is gelukt! woehoe, geniaal!
    Zag net op je foto's dat je aan t oefenen bent met stretch&bench!! haha goed man, ziet er soepeltjes uit!
    xxKim

  • 04 Januari 2005 - 14:12

    Auke:

    He Hil de beste wensen voor Frank en jou. Ik hoop je snel weer te zien.

    Groeten uit Amsterdam

  • 04 Januari 2005 - 16:04

    Zuttjes:

    leuke foto's op diverse site's. Geniet nog maar lekker dit weekje. Groetjes van ons allen. xxxx

  • 04 Januari 2005 - 16:17

    Wallie Wallie:

    Hey Hillie hier Wallie zo te zien is alles okee daar ik wilde jullie nog even een gelukkig nieuwjaar wensen en nog veel plezier daaro

  • 04 Januari 2005 - 23:36

    Frieda En Familie:

    Lieve Hilda en Frank
    Dat gaat wel snel met de tijd! Je beleeft natuurlijk ook zoveel...
    Het is bijna niet voor te stellen dat je stagetijd er bijna op zit. Geniet er nog even van, vooral nu Frank ook nog bij je is.Dat is wel erg fijn,zo kun je er samen later ook nog mooi over praten, hij weet alles over de omgeving en die kinderen enz. enz.
    We lezen het wel weer.
    Hartelijke groeten van ons allen uit Zalk!

  • 05 Januari 2005 - 20:08

    Dicky Koedijk:

    hallo hilda
    wil je eerst nog een fijn en gezond 2005 toewensen.
    Ik hoor allemaal leuke berichten over jouw.Van frank jouw emailadres gekregen af en toe kijk ik eens naar de foto,s erg leuk allemaal en mooi.Wat gaat het alweer snel dat je naar nederland komt,volgens mij wil jij daar vast nog wel eens heen?Zijn je ouders nog geweest?Hebt ze na november niet meer gesproken.Hoor het nog wel.Hilda geniet nog even van al het moois en ook de groeten aan Frank.
    Groetjes uit heerhugowaard en tot horens of tot in Alkmaar.

  • 06 Januari 2005 - 23:16

    Hilda:

    ozzy=42... daan=44-45.. nynke en kim=38-39 debster=39

  • 09 Januari 2005 - 09:15

    Gerhard:

    Heeeee Hilda,

    Wanneer volgt de update??? Wij willen graag volgen wat je doet.

    Groeten,
    Gerhard.

  • 09 Januari 2005 - 11:17

    Wallie, Wallie:

    Hey Hillie Billie hier Wallie Ballie zou jij Frank nog willen vragen of hij mijn kiteboard mee naar Nederland zou kunnen nemen er ligt ook nog een tas waar hij in kan daar staat Prolimit op alvast bedankt. Groetjes Walter

  • 09 Januari 2005 - 16:51

    Natascha En Gerhard:

    Hoi Frank!, Hierbij willen we jou een goede vlucht toewensen en tot morgen in Alkmaar.

    Groeten, Natascha en Gerhard.

  • 10 Januari 2005 - 09:00

    De Zuttjes.:

    Net een bellentje gehad van Frank hij is weer op Hollandse bodem. Alles was goed gegaan.

  • 10 Januari 2005 - 16:13

    Mam:

    Lieve Hilllebil, nog heel veel plezier bij de laatste loodjes.Geniet er nog even van.Ik hoop dat je het nog heel gezellig hebt met de meiden.Reken maar dat de tijd nu snel gaat,daarom maak er wat van en geniet nog met volle teugen!!!!!!!!
    Een dikke knuffel enxxxxxxxxxxxxvan mij!!

  • 12 Januari 2005 - 20:39

    Essie:

    Hey hilly, hier es vanuit curacao!Tis hier echt toppie... internet is alleen mega traag net zoals alles hier gaat..Kvond echt super leuk dat je me nog ffies had gebeld!Dikke kus ook van Daantje!

  • 12 Januari 2005 - 21:41

    Amorado:

    Hoi schat ik heb je mailbox van hotmail ff groter gemaakt op de manier van de vissertjes.

    love you
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 42221

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: