Adres - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Adres

Door: hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

10 November 2004 | Brazilië, Fortaleza

Nog maals mijn adres (inclusief postcode):

Av. Mister Hull 2992
Apartamento 301 bloco 8
cep 603560-00
Fortaleza
Brasil

  • 11 November 2004 - 19:13

    Je Vader:

    Ja lieve dochter Hil, dit bericht is niet zo boeiend als de vorige. Het is ook wat moeilijk om hierop te reageren. Uit al die getallen leid ik in ieder geval af, dat je waarschijnlijk in een lange straat woont, waar nogal wat appartementen te vinden zijn. Overigens belangrijke, maar saaie informatie! Dat geldt niet van de foto's, die vertellen zonder woorden, maar heel beeldend, met wie jij je allemaal vermaakt in dat verre Brasil. Vampiers brrrr. Hier zingen ze voor de deur voor Sint Maarten!!! Ik zag, dat ik je zojuist op de chat heb gemist, maar ik houd het scherm wel een beetje in de gaten. Kunnen wij weer even bijpraten. Veel plezier en tot contact!!!!

  • 11 November 2004 - 19:59

    Trees.:

    Hoop dat het ook te vinden is zonder postcode.
    Anders hebben we pech en jij ook .
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 42144

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: