Tudo bom - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Tudo bom - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Tudo bom

Door: hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

25 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Hai allemaal,

Ja sorry dat ik even niks meer van me heb laten horen, maar het was erg druk. Ik kreeg natuurlijk bezoek van ger en nat en daarnaast moest ik ook mijn gewone dagen draaien.
Ik heb het ontzettend leuk gevonden met ger en natas en ik waardeer het ook enorm dat zij hier zijn geweest!!!
Afgelopen vrijdag heb een dag vrij genomen, dat kon gelukkig zonder problemen! We gingen naar combucu een plaats aan het strand, echt onwijs te wohw. We hadden een taxi genomen daar naar toe, voor een zeer redelijke prijs. Daar aangekomen in het paradijs van de duinen, palmbomen, strand, zee, zon en buggys. JAwel natuurlijk hebben we dat ook even gedaan!! Een uur met zijn drieen voor relatief niks!! Oke echt lache man scheuren met die hap! NAtas en ik achterin en ger voorin, want die had het al een keer gedaan!! Tijdens de rit zijn we nog, in de pauze, met sleetjes (plankjes) van de duinen gepeert!! DAt is echt lachen man, alleen de klim omhoog is erg warm! MAar echt cool! Dus frank maak je borst maar nat, want dat ga jij ook nog allemaal doen!!
Daarna zijn we verder gebuggyd echt leuk, mooie afdalingen gehad fotos gemaakt erg leuk.
NA de rit die eigenlijk veel te kort was, want de tijd vloog om, terug naar het strand. Onwijs mooi strand echt een bountystrand he natas! Nou goed daar hadden ze een restauranmt aan het strand met zwembad en al echt dit was echt genieten wwwwwhhhaaaaaaa!! Eigenlijk was ik daar wel even aan toe, even lekker niks.
Aan het eind van de middag zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben daar ons even opgefrist. Oja dat was ik vergeten te vertellen, dat we een paar dagen geen water in ons appartement hadden, vanwege wanbetalingen. En in brazilie zijn ze heel streng, dan krijgt het hele blok gewoon geen water. Dus ik heb me voor het eerst in mijn leven ontzettend primitief moeten dochen met een kop en een grote bak water. Nou en dan je oksels wassen dat is echt een werk!!
Gelukkig waren nat en ger hier kon ik mooi in het hotel ff douchen oja, daar hadden ze warm water. Ik heb geen warm water in het huis.
Verder.. we gingen even wat eten bij chop de beixige dat is een heel leuk plein met allemaal cafeetjes en restaurants... LEkker gegeten en daarna stappen.; Jawel in de grote discotheek Mucuripe echt werelds. Acht zalen en hier komt eigenlijk de kak van Fortaleza maar wel onwijs gezellig he ger!!
Niet al te laat naar huis, want ik was echt dood op van de dag.
Volgende dag afscheid nemen van ger en natas, daar had ik helemaal geen zin in.
Trouwens mocht ik die morgen nog mee ontbijten, vrijdag ook al, eindelijk een normaal ontbijt. Daarna nog wat geshopt en toen was het tijd voor ger en natas in te pakken, aangezien ze een half uur later al opgehaald moesten worden.
Ojee, ik had het wel even moeilijk toen ze weg gingen, maar die tranen bleven binnen.
DDDDOooeiiii, echt tof dat jullie er waren!!!
tally en ik zijn daarna ook in de taxi gestapt en gingen naar de moeder van frabricio, vriend van luana, want die was jarig. Ze vierde he bij het appertement bij het strand, erg gezellig. Leuke familie en ontzettend gastvrij. Heerlijke bolas gegeten, taarten, man dat jkunnen ze hier wel erg goed hoor!
Nog een lange strand wandeling gemaakt en gezellig gekletst met de neven van frabricio! ZIj behoren tot de rijke mensen in fortaleza, studeren allebei rechten en spreken goed engels.
Gek hoor, want zelfs deze mensen zijn nog nooit buiten brazilie geweest!!
NA de wandeling gingen we naar chop de beixige om daar een heerlijke pizza te eten en wat te drinken. LEuk man, errrrrgggg gezellie!! Ik heb het hier erg naar mijn zin en ben blij dat ik deze kans krgij dat realiseer ik me dan weer na een dag!!
De volgende dag ben ik samen met Tally naar Combucu gegaan lekker aan het strand, ehh zwembad, gezeten!! Erg relaxt en gezelliie! Hellaas dit keer geen buggy, maar dat komt wel weer joh.
Daarna naar igatemi, lekker even shoppen en lekker chinees gegeten!
TOen naar huis en de dag was nog niet afgelopen, want we gingen uit om Luana haar verjaardag te vieren. Zij is namelijk vandaag jarig, leuk he!!!
We gingen naar een samba club echt leuk en gezellig. Iedereen staat daar om een tafel met drank en lekkers en dan lekker dansen op de muziek. Af en toe neemt een man je even mee en slingert even lekker met je door de zaal!!Grappig!!
En om twaalf uur muito felicidade, ja hoor de sambaband werd even ingelicht over het feit dat Luana jarig was. Echt leuk. Oja en de tante van LLuana was er ook, dat is echt een lache wijfie!! ZO grappig ze danst en doet de hele tijd. Ze danst zo erg, dat ze tegen een tafel aan stootte, alle drinken op de vloer, maar dat heeft ze niet eens door. En als iemand dat dan zegt dan lacht ze en danst ze vrolijk weer verder. MAn, ik lag helemaal slap.
Nou lekker gedanst, maar tijd om weer naar bed te gaan!!
VAndaag weer naar de teoristen, mijn eerste praatje voor ze gehouden. EEn beetje eng, maar het ging wel goed, ik klets wel. Leuk want morgen hebben we alweer een voetbalteam op de been!!
Leuk man,....!!!!
VAnmiddag werken met de kids, ik heb er erg veel zin in.
We gaan vandaag weer een apart programma doen en natuurlijk de verjaardag van Luana vieren.
Erg leuk!!
Ik heb er zin an!
VAnavond even lekker rustig en film kijken ofzo.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het eten een beetje vind tegen vallen, maar ja is goed voor de lijn om het zo te zeggen.
VErder,phoe wat een verhaal zeg, eeeehhhmm!!
Aankomende zaterdag gaan we naar Beachpark een leuk groooooooooot park met zwembaden en glijbanen. Schijnt dat je echt je bikini uit alle hoeken en gaten kan peuteren als je van die glijbanen gaat, lijkt me leuk!! MOet ik eens proberen!!
Nou goed bedankt verder allemaal voor jullie reacties. Ik ga zo middageten en drink een agua op jullie, bem!!
Oke chau ate a proxima vez!!!!!
XXX hilda

  • 25 Oktober 2004 - 16:30

    Gerhard:

    ..........ooohhhhh mis Cumbuco Paradise!

  • 25 Oktober 2004 - 16:39

    Natascha:

    He Hil!!!!

    Wat leuk dat je weer wat op de site zet. Het leuke is dat het allemaal herkenbaar is. Ontzettend bedankt voor de leuke week en hoop snel weer wat van je te horen.

    Groetjes en liefs vanuit een koud Nederland.

  • 25 Oktober 2004 - 17:20

    Gerhard:

    www.beachpark.com.br

  • 25 Oktober 2004 - 19:53

    Frank:

    Hoi schat, ik heb bij Ger en Natas ff wat foto's geplaatst. Ik bel je snel weer. xxx

  • 25 Oktober 2004 - 21:18

    Mam,:

    Lieve Hil,
    Fijn dat je weer wat op de site hebt gezet ! Geweldig die foto"s ,fijn dat ze er nu op staan! Hil geniet van alles. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt.
    Een dikke knuffel en xxxxxxxxxxxxx!!!!

  • 26 Oktober 2004 - 07:42

    Rob:

    Hoi Hilda!
    Je vermaakt je daar dus op en top, da's mooi om te horen, en ook leuk om te lezen...
    Smaken de bananen daar een beetje okee???
    Hier dus alles ook okee! Op een of andere manier zien we Frank de laatste tijd veel vaker ;-)
    Nou, ik wens je nog een fijne tijd...
    Groeten van je oudste zwagertje

  • 26 Oktober 2004 - 12:19

    Trees.:

    Wat een leuke fot's. De rest zien we nog wel denk ik.Beetje pech voor Frank gisteravond,kreeg hij al weer boerenkool. Maar gelukkig hadden we ook peertjes. Was wel leuk weer met alle jongens om tafel.Rob maakte er wel een grapje over, maar die is ook vaak in Zuid-holland hoor.En hij vindt het maar wat gezellig zo samen.Werk ze verder en tot.........

  • 26 Oktober 2004 - 12:24

    Frieda:

    Je hebt het erg naar je zin he? Fijn dat je familie er even was. Sterkte verder en we lezen alles wel weer!doei!!

  • 26 Oktober 2004 - 16:44

    Frankie:

    xxxxxxxx xxxxxxxx
    xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxx
    xxxxxx
    xx

  • 26 Oktober 2004 - 16:46

    Frankie:

    ....xxxxxxxx xxxxxxxx
    ...xxxxxxxxxx_xxxxxxxxxx
    ...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    .....xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ......xxxxxxxxxxxxxxxx
    .......xxxxxxxxxxxxxx
    ........xxxxxxxxxxxx
    .........xxxxxxxxxx
    ...........xxxxxx
    .............xx

  • 26 Oktober 2004 - 16:48

    Frankie:

    ____xxxxxxxx---xxxxxxxx
    ___xxxxxxxxxx_xxxxxxxxxx
    ___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    _____xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ______xxxxxxxxxxxxxxxx
    _______xxxxxxxxxxxxxx
    ________xxxxxxxxxxxx
    _________xxxxxxxxxx
    __________xxxxxx
    ____________xx

  • 26 Oktober 2004 - 16:49

    Frankie Eindelijk Goe H:

    ____xxxxxxxx___xxxxxxxx
    ___xxxxxxxxxx_xxxxxxxxxx
    ___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    _____xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ______xxxxxxxxxxxxxxxx
    _______xxxxxxxxxxxxxx
    ________xxxxxxxxxxxx
    _________xxxxxxxxxx
    ___________xxxxxx
    _____________xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 42134

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: