rustige dag - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu rustige dag - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

rustige dag

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

14 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Oi,Oi tudo mondo,

Nou vandaag heb ik een rustige dag, dat komt omdat we van Onne de eerste twee weken intensief portugese les moeten volgen! Helaas, want ik had erg veel zin om vandaag te gaan werken!
Dan maar wat anders van je dag maken, vanochtend lekker even uitgeslapen tot 7 uur! LAter kan echt niet, want dan wordt het echt te heet! Daarna onder het genot van het kijken van een film mijn ontbijt gegeten! Erg handig voor mijn protugees engelstalig met portugese ondertiteling!
Daarna hebben Tally en ik een taxi genomen naar het mercado centraal, ideaal om allerlei braziliaanse spulletjes ed te kopen. Echt leuk, natuurlijk wel een klein dingetje gekocht voor 4 real, een geld zakje!
Oja, vanmiddag gaat het gebeuren, want Tally en ik moeten dan samen met de arca auto door de stad rijden. Nou en als je ziet hoe het er hier aan toe gaat, is spanning echt niet verkeerd. Ze slaan constant op hun toeter en je mag bepaalde afslagen niet nemen, maar dat staat verder niet echt aangegeven! We moeten namelijk met de twee surfinstructeurs naar Crocobeach, een toeristisch oord. Hier krijgen twee nederlandse mannen les in golfsurfen. Wij moeten er even bij zijn in het begin en moeten daarna eigenlijk gelijk weer naar arca voor onze portugese cursus. Als jullie verder niks meer horen, dan weten jullie dat ik ergens met de auto gestrand ben!!!!!! Nou, ik hoop dat het niet zo erg zal zijn.
Ik zal jullie onze autotrip wel vertellen.
Oja bedankt dat jullie zo met me mee leven!!!
XXXX hillie

  • 14 Oktober 2004 - 15:49

    Hil:

    oja ik heb nog geen internetplek gevonden waar ik foto´s kan wegzetten.

  • 14 Oktober 2004 - 18:22

    Vader Met Zijn Enige Dochter Op Grote Afstand.:

    Hil, we vinden het fantastisch, dat je ons telkens zo op de hoogte houdt van je ervaringen. Behalve het golfsurfen lijkt de sfeer in Fortaleza wel heel erg op die van je geboorteplaats Bogota. Gooi je maar goed in het Portugees, des te leuker en makkelijker zijn je contacten met de kinderen en volwassenen in F. Met ons gaat alles hetzelfde, behalve dat het steeds kouder en donkerder wordt. Van Gerhard en Natascha horen wij goede berichten. Waarschijnlijk heeft Gerhard wel een beetje tropenkolder gekregen in het oerwoud van het Amazonegebied, want hij denkt, dat hij Tarzan is en Natascha is volgens hem Jane. Help hem als ze zaterdag bij je komen maar een beetje zijn eigen identiteit terug te vinden.
    Pas je een beetje op in het verkeer van F.? (vaderadvies)We willen je graag weer heel terug zien in ons kikkerland.
    tot ziens, horens of chats, met een dikke zoen van je moeder en van mij

  • 14 Oktober 2004 - 18:34

    Simon Bakker:

    hoi hilda, ik ben de opa van anouk die deze week in alkmaar frank het leven zuur maakt, ik hoorde van deze w.site en doe je de groeten vanaf de wadden en wens je veel succes in het verre brazilië gr. siem en wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 42151

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: