ola ola - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu ola ola - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

ola ola

Door: hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

27 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Heeeeeeeeee tudo bommmmmmmm?????

Nou met mij wel, vandaag weer een nieuwe dag man dat gaat echt snel he!!!!!!
Gisteren weer het voetballen gehad, dat was echt leuk. Ik zou eigenlijk in de combi bus de mensen ophalen vanaf de beira mar!! De beira mar is de toeristische boulevard in fortaleza!! MAar alle combi´s waren weg, dus tally en ik moesten scheuren met de fusca, kever, erg lache!!
Nou was wel lachen waren drie amsterdamse jongen van een jaar of 30 en twee jongens en twee meiden uit ???? ik weet het nie precies!! Maar dat was echt lachen, een van die mannen had een jeep taxi geregeld.. Dus een oude fusca gevolgd door een mooie jeep!!
Erg leuk de mensen waren erg enthousaist!! Ze hadden chips voor de kinderen mee genomen en wat kleding voor de regentijd.(die is hier in jan en febr)
Allemaal waren ze erg fanatiek en dat was in het spel ook terug te zien!!! De uitslag 9-5 voor nederland<<<<<<<<

• 27 Oktober 2004 - 17:37

Gerhard:

MISTER HULL, Dos novo novo dos!!!!

• 27 Oktober 2004 - 19:24

Trees.:

Kan me voorstellen dat de tijd snel gaat, je beleef zo ontzettend veel.En weer geweonnen met voetbal. Ik dacht dat die oude kever niet meer in gebruik was, of wordt dat nu een beetje jullie auto? Zullen een aantal mannen hier in Holland niet zo leuk idee vinden.
    Groetjes hier ook van de mannen en tot horens

• 27 Oktober 2004 - 19:56

Marchien Moeder Van Tally:

Hallo hilda
    Wat leuk om jouw verhalen te lezen, het gaat wel goed he??
    Hou je taai daar in dat verre land... Marchien Nthan

• 27 Oktober 2004 - 21:25

Mam:

Het gaat goed met jullie,dat kunnen wij wel merken. Fijn,dat je ondanks de nare dingen die je ziet, toch ook nog kan genieten van alle mooie dingen! Je foto's waren geweldig! Leuk om zo even een blik in jullie kamer te werpen en de keuken en de woonkamer.
    Zo samen met Tally ziet het er allemaal gezellig en vrolijk uit . Hou je haaks Hil!En dikke knuffel en xxxxxxxx van je moeder!doeiiii!

• 27 Oktober 2004 - 21:59

Gerhard:

Er staan een aantal sfeerfoto's van de dagelijkse werkzaamheden zoals Hilda en Tally het dagelijks beleven, op de Braziliaanse site van Arca.

www.arcabrasil.com.br

• 27 Oktober 2004 - 22:16

Natas:

Tjeetje, weer een verhaal. We hebben het er maar druk mee. Nee, alle gekheid op een stokje leuk dat je weer je belevenissen hebt vermeld. We komen net bij Martijn en Daan vandaan maar Okki heeft nog geen zin om te komen. Dat is dus nog ff afwachten. Gelukkig gaat alles goed. Ze zijn erg nieuwsgierig (net als wij). We houden je op de hoogte. Geniet ervan, groetjes aan Tally en spreek je snel weer. Groetjes!!!!!

• 28 Oktober 2004 - 14:44

Sebastiaan:

He leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt.

Groetjes,

Sebas