namens mijn liefje - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu namens mijn liefje - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

namens mijn liefje

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

04 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Hilda is veilig aangekomen in Fortaleza.

Op deze website kun je haar belevenissen volgen.

Ook kun je berichten achterlaten, of chatten.

Ons huisadres voor post etc.:

Ruusbroechof 50
1813 BD
Alkmaar

Binnenkort meer...

  • 05 Oktober 2004 - 13:12

    Karen:

    Hey hilly,
    gelukkig is alles goed gegaan en ben je veilig aangekomen in BRASIL!!!!!
    Veel plezier

    Karen

  • 05 Oktober 2004 - 16:03

    Frank:

    Hoi Hillebil, als je iets wil toevoegen, kun je evt. ook gewoon de foto's naar mij emailen: g.reeuwijk1@chello.nl
    Dan maak ik ze kleiner en zet ze erop.

    XXX

    Je ghabibie

  • 05 Oktober 2004 - 16:25

    Essie:

    Hey moppie!
    Hoest daar? Alles tot nu toe goed gegaan? Geniet ervan!
    Dikke kus en knuffel S

  • 05 Oktober 2004 - 21:19

    Je Broer:

    Heee Hilly Wortel!,

    Overmorgen stappen wij ook in het vliegtuig richting Brasil en hopen over dik twee weken bij je te zijn. Ik heb je adres en telefoonnr. in Fortaleza al. Als je nog wat nodig hebt uit Nederland laat mij dat dan even weten per e-mail voor donderdag. Groet,
    Gerhard.

  • 06 Oktober 2004 - 07:35

    Linda En Ed:

    He hilda,

    Ook jij heel veel plezier in Brasil he, geniet, en we zien je wel weer in nederland!

    Doei!

  • 06 Oktober 2004 - 09:09

    Marion:

    heej echt gaaf wat je gaat doen!!!
    veel plezier, geniet ervan!!! tot volgend jaar,
    xx marion

  • 06 Oktober 2004 - 18:06

    José Zuurbier:

    Hallo Hilda goeie reis gehad hoor ik heel veel suc
    ces en ik mail wel weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 42227

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: