Dag 4 - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Hilda

08 Oktober 2004 | Brazilië, Fortaleza

Hilda vanavond aan de telefoon gehad. Vliegen was supergaaf. In Brazilie valt ze pas op als ze haar mond opendoet. Daarvoor gaat ze door voor een gemiddelde braziliaanse. Heel apart gevoel. Een vaste taxichauffeur rijt de meiden voor een klein bedrag door heel Fortaleza. Vandaag lekker naar het strand geweest, en daar heerlijk gegeten. Het eten op de toeristische plekken is iets beter dan "thuis". Verder veel sporten. Hilda kan niet wachten tot ze met haar werk kan beginnen.

  • 08 Oktober 2004 - 12:02

    Dennis Zuurbier:

    Veel succes daar! Wil je even laten weten dat we 05-10 een dochtertje hebben gekregen, Jamie..... Alles gaat goed, ook met Esther. ik zal af en toe wel even op de site kijken. nogmaals veel succes.

  • 08 Oktober 2004 - 15:15

    Hilda:

    Beste allemaal

    Eindelijk kan ik even een mailtje sturen en vertellen.
    Ik moet zeggen dat ik vliegen echt ontzettend stoer vind, voor de mensen die het niet weten ik had nog nooit gevlogen.....! Maar echt tof
    VErder is de stad fortaleza daar woon ik ook erg groot. Ik woon bij twee jonge meiden van 23 en 21 dat zijn collega s van mij. Zij hebben een mooi appartement en het appertement goed beveiligd. Het is een complex met muren er om heen en er de poorten worden dag en nacht bewaakt. Ik ga naar een fitnessschool vlakbij het appertement en voetbal met de studenten van de alo van brazilie.
    \\\gisteren ben ik naar het strand geweest genaamd praia da fortura het is erg mooi en alles wordt er voor je gedaan een paradijs. Op dit strand komen ook wel nederlanders, dus dat is wel leuk..!
    Ik heb de eerste twee weken nog portugese les en dan kan ik gaan deelnemen aan het project, ik heb er erg veel zin in. Het spreken van de tall gaat al aardig en het verstaan is ook oke!!! Dus ik heb het goed naar mijn zijn. Ik ga zo stoppen want ik moet naar portugese les...
    Groetjes xxxx tot snel hilda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 42150

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: