Nog een paar weken - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Nog een paar weken - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken

Door: Yo

Blijf op de hoogte en volg Hilda

28 Januari 2015 | Nederland, Alkmaar

Het is nog een paar weken en dan op naar Chili. We mijn vader en mijn oudste broer Gerhard met zijn drietjes.
Echt super gaaf, maar ook wel heel spannend. Niet alleen een bijzondere reis, maar toch ook wel een emotionele reis (positief)!
Het bezoek aan mijn Biologische moeder, na haar bezoek hier afgelopen zomer. En natuurlijk ga ik mijn twee half-broers ontmoeten in Santiago de Chile!!

Op dit moment zijn we een beetje aan het voorbereiden wat we allemaal willen bekijken in Santiago ( er is genoeg).
We hebben gelukkig wel al een super hotel/appartementen complex gevonden. Dus dat is super Casona Valdes... met Jim (amerikaan) als eigenaar van dit mooie ( hopelijk) hotel.

Vanaf hier zal ik mijn verslag over de reis dan ook schrijven zo dat jullie ons/mij kunnen volgen.....
Vamos a Chile

Saludos Hilda