Een gelukkig nieuw jaar!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu Een gelukkig nieuw jaar!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Hilda Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Een gelukkig nieuw jaar!!!!!!!!!!!!!!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

31 December 2004 | Brazilië, Brasilia

Dag allemaal,

Weer heel erg bedankt voor alle reacties, dat vind ik echt helemaal top! Wij zitten nu in Canoa Quebrada. voor mij geen nieuwe plek, maar wel erg goed voor de ontspanning. Hier in Canoa ga ik dan vanavond oud en nieuw vieren, haha, lekker warm!!! Weliswaar vier uur later dan jullie, best grappig als ik er zo aan denk!! Dat betekent dat ik 20.00uur mijn tijd wat mensen moet gaan bellen. MMMMMMM wie zullen we eens bellen, ik denk dat ik wel twee telefoonkaarten kan kopen!!
Verder heb ik het heerlijk naar mijn zin hier in het gezelschap van Frank, haha!! Erg fijn dat hij ook mee kan genieten van alles hier, dat is toch wel gaaf!!! Nu weet hij tenminste waar ik het over heb als ik over Iguatemi praat of over Canoa Quebrada!! We hebben speciale kleren gekocht voor oud en nieuw, want dat hoort hier zo!! Oud en nieuw wordt namelijk gevierd op een speciale manier met kleuren die een belangrijke rol spelen! Je kiest namelijk 1 kleur, dan ga je in die kleur gekleed naar een oud en nieuw feest. elke kleur heeft een verschillende betekenis en daar met die betekenis ga je het nieuwe jaar tegemoet!!!
Namelijk wit staat voor vrede!! Rood staat voor een nieuwe liefde!! Etc, ik weet ze namelijk niet allemaal!
Zwart helaas dat is een kleur die je absoluut niet mag dragen tijdens zo´n oud en nieuw feest, dat is uit den boze!!!!!:-(
Nou goed, ik zal verklappen frank en ik gaan in het wit!!! HAHA, ja ik heb een jurk gekocht en frank een heel mooi shirt/blouse!!
Ik heb zin in vanavond, maar ik weet niet wat ik er van moet verwachten! Doe ik dan ook maar niet, verwacht maar niets!! Dan valt het altijd mee, haha!!
Het schijnt hier echt een feest te worden met oud en nieuw!! HAHA nou we gaan het meemaken, heerlijk eindelijk warm weer met oud en nieuw!!
Toch mis ik nu NL ook wel een beetje, vooral als de verhalen hoor over mensen die oliebollen aan het bakken zijn. Dan heb ik daar wel erg veel trek in, heerlijk lijkkt me dat.......!! Wie bewaart er 1 voor mij als ik terug kom, hahaha!!
Tja, verder gaat alles hier relaxt, we gaan naar het strand en hangen wat in het dorpje en bij de pousada!! Gezellie!!!!!!!!!!
Tja voor iedereen begint het volgende week alweer, maar daar denken we nog lekker niet aan!! Even genieten, nu het nog kan!!
Tja de tijd vliegt om ik ben hier nog maar 6 weken in dit mooie en indrukwekkende land! Ergens is dat veel te kort, aan de andere kant ook wel weer fijn om straks met deze ervaring verder te gaan in NL!!
Nou ja dat was het wel weer voor vandaag, haha!!!!!!
Ik wil iedereen die deze site leest een heel heel heel erg spetterend, mooi en gelukzalig 2005 toewensen en dat we maar mogen genieten van onze bevoorrechte positie in deze wereld. En natuurlijk daar waar we kunnen helpen daadwerkelijk hulp bieden!!
Iedereen tot in het nieuwe jaar en heel veel plezier vanavond!! Ik zal een glaasje op jullie drinken!!

Pap, mam, gerhard, natascha, auke, sonja, marius en priscilla!!
Ik hou van jullie, dikke kus en een nieuwjaarsknuffel!!

XXXXXXXhilda

  • 31 December 2004 - 22:03

    Mam En Pap:

    Lieve Hil, we zijn lekker eerder in 2005 dan jullie. Dat heb je ervan als je een half jaar aan de westkant van de aarde gaat werken en wonen. Maar juist vanavond denken we heel erg aan jou. We hopen, dat jij en Frank en de anderen een fijne jaarwisseling zullen hebben, een goed en voorspoedig nieuwjaar zullen ervaren en volgende week weer met veel plezier aan het werk gaan met de kids van Fortaleza. Knuffel van je vader en XXXXX van je moeder (en omgekeerd natuurlijk)

  • 01 Januari 2005 - 02:46

    Natascha & Gerhard:

    Hilda & Frank,

    De beste wensen voor 2005 toegewenst! We hopen dat jullie nog even van jullie mooie verblijf in Brazilie genieten en tot snel! Veel liefs, Natascha & Gerhard

  • 01 Januari 2005 - 12:07

    Atie En Bert:

    Lieve Hida en Frank, wij wensen jullie een heel gezond en voorspoedig nieuwjaar toe. Met een hartelijke groet

  • 01 Januari 2005 - 12:16

    De Zuttjes:

    Een heel gelukkig en mooi nieuwjaar gewenst voor jullie daar.Geniet nog maar lekker en tot over een aantal weken hier weer in ons koude kikkerlandje.

  • 01 Januari 2005 - 16:31

    Oma:

    Lieve Hilda en Frank
    Oma denkt veel aan jullie en als jullie weer thuis zijn in Alkmaar dan komt oma een paar dagen.Ik ben nu bij Harry en Frieda en heb fijne dagen hier en vanavond ga ik weer naar Heerenveen.
    Tot ziens!

  • 01 Januari 2005 - 21:46

    Joost:

    heyhey! Leuke foto's weer (ook die van de mail). Mn moeder wil nog wel een oliebol voor jullie bewaren, al ben ik bang dat ze na anderhalve maand niet helemaal zo lekker meer smaken :P

  • 02 Januari 2005 - 14:08

    Sonja:

    Hil, HAPPY NEWYEAR!!!

  • 02 Januari 2005 - 14:10

    Sonja:

    Franklin, HAPPY NEWYEAR!!

  • 03 Januari 2005 - 16:42

    Essie:

    hey hilly.... de beste wensen nog en ik ga je nu mailtje sturen.. oja en ik moest van van Kim zeggen (dekker) dat ze geen berichtjes op je site kan zetten, maar ze heeft het wel een paar keer geprobeert, dus je krijgt een 3 dubbele kus 1 van kim en 2 van mij!!

  • 03 Januari 2005 - 19:05

    Jordy (ALO):

    Hoi Hilda,

    Allereerst natuurlijk de beste wensen!!!
    Erg fijn om te horen en te zien dat je het uitermate naar je zin hebt met deze stage!!
    Ik krijg er al erg veel zin in op deze manier. Ik begin nu zo'n beetje met de voorbereidingen en jij moet de komende tijd nog echt lekker gaan genieten.
    2 vraagjes: Heb je al een reis gemaakt en hoe gaat het met de taal?

    Groetjes Jordy

    PS ik ben sinds vandaag pas op de hoogte van je site. Erg jammer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 42115

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Chili

01 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Stage fortaleza

Landen bezocht: